Alla inlägg under mars 2011

Av Tanja T - 31 mars 2011 07:55

Ibland behöver man bara sitta, ta det lugnt och fundera lite... 

Av Tanja T - 28 mars 2011 21:41

 

Mando: Alla nu; "synd om mig blicken!" så hon tycker synd om oss och vi får springa fritt.

Nelson: Så orättvist..Kolla, löven och pinnarna därborta...

Nemo: Jag har en plan...Vi klättrar över snabbt som attan...Sist till busken är en plutt!

Av Tanja T - 26 mars 2011 21:45

 

Vår inneboende hund Bobby har hämtats av sin husse och matte, valparna har blivit trippelvaccinerade för andra gången och vi har varit och shoppat nya leksaker till hundarna.


Den lilla grisen som piper var mest poppis hos valparna medan Cindy bara älskade de små, hårda studsbollarna :)

Av Tanja T - 22 mars 2011 08:54

Här ser man lite av vilken energi valparna hade i parken. De har koppel alla tre! ;)

Av Tanja T - 20 mars 2011 17:16



Här sitter jag med valparna framför en liten vindmölla i en park. Visst poserar de fint med tanke på att de for åt alla håll innan vi kom till stenblocket ;)


För att vänja valparna vid många människor och främmande hundar så begav vi oss iväg in till stan för att gå i en av de fina parkerna.


Mando och Nelson var inte särskilt rädda för andra hundar men Nemo skakade av rädsla så jag höll honom i famnen och frågade om jag fick klappa två av hundarna för att Nemo skulle se att de inte var farliga. Jag tror vi får göra samma sak ett antal gånger tills rädslan släpper för Nemo. (Naturligtvis får man ju pejla in om det är lämpligt att hundarna hälsar på varandra men oftast är det ju de glada och nyfikna hundarna som kommer fram.)






Av Tanja T - 18 mars 2011 07:54

Lite gott ju. 

Av Tanja T - 17 mars 2011 20:21

  

-Chilla, jag sitter här o passar dom andra...

Av Tanja T - 17 mars 2011 06:54

  

Jag tävlar hos Johanna!

Ovido - Quiz & Flashcards