Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Tanja T - 4 februari 2011 22:56

 

Findus in action med ny leksak :) Jag har verkligen letat efter små leksaksben men hittade inga i djuraffären. Har för mig att jag sett små gröna, gummiaktiga, men var? Här är ju ett dussin djuraffärer som jag varit i under årens lopp...


Alla hundleksaker var så stora tyckte jag så för att ha med mig åtminstone något kul hem så köpte jag lite kattleksaker :) En stor grå mus som vibrerar när man drar i snöret. (Måste bara berätta att Cindy är fantastiskt duktig på att dra i snöret själv :D  Jag köpte även vanliga långa, tunna tuggben som de knaprar lite på emellanåt och så slutligen tre små minimöss i olika färger, som piper. Cindy snappade naturligtvis en direkt när hon såg dem och bet av svansen...


Valparna är annars oerhört intresserade av mina ulliga morgonskor och mina skinnkängor. De biter, drar och sliter i allt som går att få tag i. (Under uppsikt naturligvis :)


Nu är det sent och de springer av sig ute på golvet för att bli riktigt trötta så de sover hela natten :)

Ovido - Quiz & Flashcards